Från o med nu, till slutet.

Nu har jag fixat ny design och ska skärpa mig med bloggen, seriöst. Inget mer; "Jag bloggar mer imorn!" och efter det inget mer inlägg på 2 veckor! 

Nu ska jag sova, lång dag imorn. Först på morgonen ska jag till stallet med min kära mor, sjukt tidigt! Efter lunch eller nåt (haha, ska tjata på Junie om att träffas tidigare) så ska jag träffa Junie och mot eftermiddagen drar vi oss mot Globen och kollar på Stockholm Horses Show. 

Det är faktiskt lite häftigt för "symbolen" för Stockholm Horses Show är Pegasus, så i början av showen så kommer en vit häst fram galopperande med vingar och en vitklädd flicka på ryggen. Hästen som spelar Pegasus iår heter egentligen Virgio Pijano och den hästen har jag ridit flera gånger! 
Både jag om mamma har ridit honom och vi blev till och med erbjudna att köpa honom men han är sjuuukt dyr+att vi inte kände för att skaffa häst. 

Puss <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Här är tjejen som har Pijano nu ;) http://emmacsendes.blogg.se/tror inte han är pegasus i år..

2011-11-27 | 11:49:08
Anonym

Här är tjejen som har pijano nu ;) http://emmacsendes.blogg.se/

Tror inte han är pegasus i år.. Han verkar vara småhalt...

2011-11-27 | 11:50:07




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!