Hurtigkurre

ASSO FY! 
Haha men asso du anar inte hur irriterande folk kan vara ibland. I skolan tog nåra mina nycklar och tog ut allt ur mitt skåp typ, dem tog också min mobil. Kittlade och höll i mig så jag ramla. Jag är fortfarande öm i ryggen.. Och sen har jag lektion så är tvungen att lämna allt. När jag får mobilen har dem messat och ringt varenda människa på min kontaktlista så jag har slut på pengar. Det var absolut inte länge sen pappa fyllde på med 195 spänn så om jag säger att jag har slut nu så måste jag betala... Så när jag ska gå 45 min efter att jag egentligen skulle slutat pga. FUCKING tekniken. Så jag blev uppriktigt ledsen.. Skynda hem, äta, packa, dra till vällingbyhallen med Frida. Pga. mig så kom vi för sent också... Där skulle vi gå på ett aerobicspass som hette multi för första gången men som tur var så hade de inte hunnit börja :)

Sen när jag vart hemma så har jag bara suttit här, ätit och duschat.. Nu blir det sängen! ;D

Imorn ska jag iaf träffa Jocke, Frida o Danne :)

Pusshej <3




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!