Igår!

Dåså, nu har jag lite tid att skriva ett inlägg om igår.. :)

Först på morgonen så åkte jag till stallet med min mor. Det var storm och regnade så vi tog bara in ponnyn för att pyssla om henne lite. Mira hade inte ätit nånting av sin frukost (Som eg. skulle vart kvällen men kvällsfodrarn måste ha tagit fel) så det låg betfor och så i krubban. Hon hade ätit i princip ingenting. När vi tog in henne så åt hon inte osv. Jag funderade på om hon kunde vara sjuk men jag känner min ponny och ser sånt. Vi hittade inte heller tempen, haha. Sen kom jag på att saltstenen var borta så nån måste ha lagt den i krubban och då hade saltstenen smält i vattnet. Såklart hon inte ville äta!


Mitt söta charmtroll!
*



Efter lunch så träffa jag Junie. Vi åkte till Hässelby och träffa Danne en timme. Det var roligt! Hihi, roligt folk asso ;) Sen åkte vi till Hässelby Gård och åt innan vi tog tunnelbanan till Alvik. Vi skulle ju träffat Nicole och Sofie i Globen men dem gick på samma tåg så vi allihopa tog tåget in till Globen tillsammans. När vi kom in dit så drog dem, töntarna.. ;)

Vi gick och kolla på showen. Alltså älska! I pausen när vi går i annexet så kommer Sofie och Nicole och säger att jag är med på omslaget av en bok. Så jag köpte den :)

Sen var det show igen och vi fick stjuss hem av Junies snälla pappa! :D

Längst ner till höger är det jag och Mira.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!