Skypeee

Just nu sitter jag med skype och gör ingenting, skulle träffat Junie o Ina idag men eftersom vi tänkte gå runt i Sollentuna kunde inte jag hänka xd
Dagen har varit bra, hade NO-labb. Är bara lite smått iriiterad på läraren för hon utgår ifrån att jag inte gör nånting, fett irriterandeeeeeee -.- Så nu får jag säkert sämre betyg för hon tror att jag inte är delaktig fast jag var lika delaktig som alla andra?! -.-
Men aa, Det var sjukt kul för när vi skulle till matten så försökte vi bära mig på olika sätt men tillslut lyfte Jocke upp mig och sprang, det var skitkul! :D

Så nu blir bara en massa plugg.. (:

pussheej!


Kan man vara sötare?!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!