Stukad fot xd

Hej! Jag kom precis hem från stallet, det var så härligt att träffa Junie, efter en vecka och 4 dar?! :O Vi var rätt så väldigt flummiga. Vi körde kull och den som kullade sista gången ikv skulle få ett pris.. När hon skulle kulla mig så blev jag rädd för henne när hon hoppade fram efter att ha gömt sig så jag kuta och kastade mig ner för en backe typ, asså typ 2 meter lång men jättebrant. Så jag stukade foten HAHAHA. 

Sen hoppade jag lite smått med ponnyn utan stigbyglar ofc och när jag kom hem så blev det bandage på foten. Det var iaf inget ledband som skadats så det går nog över på ett par dagar. 

Men jag kan fortfarande inte fatta hur jag lyckades, mitt sista steg innan jag ramla var med höger och jag minns inte att jag gjorde nåt speciellt med det men aja. Jag fick ett blåmäre på fotknölen ?

Är bara lite surt, jag har ju missat typ allt med projektet i idrotten (fick hoppa in i en grupp idag) och har redovisning på fredag, men det är väl bara o bita ihop, vad ska man göra lixom ?

Men jag ångrar det inte det minsta. Det är typ det roligaste som hänt mig i hela mitt liv! xD

BTW; Fabbi- Du är, puss! <3


Junie är sur för att hon blir fotad xd

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!