Ida is back jao!

Igår blev det inget. Min eftermiddag såg ut såhär:

Kom hem 15.30. Somna, Vakna 17.00, tog datan till vardagsrummet och skrev 2 rader på min engelska. Somande efter 15 min. Åt 20.00. Duscha. Låg o försökte sova.

Så det blev ingen bloggning, jag var ganska trött som ni kanske ser. xd

Lördags o Söndags var superkul!
Allt folk kom på eftermiddagen och då gick vi runt lite i Lunda och gunga lite osv. När vi kom hem såg vi på en massa film, spela lite kort osv. När klockan hunnit bli halv 3 var det bara jag och Junie som var pigga så vi åt glass, mobba Danne osv. SUPERKUL!
På söndagen var vi rätt så sega men spela lite fotboll och så vid lunch. Vid 3 drog alla och då körde jag lite hemmaspa som typ alltid på söndagar. När jag sedan stod i duschen kom jag på att jag glömt ladda ner första avsnittet av Vampire Diaries säsong 3 så sprang ut ur duschen och kollade. Så sjuuuuukt braaa!
Det var superkul i söndags när vi kolla på film för då brakade hela sängen! xd
Så nu sover jag på en maddrass på golvet... Fail vi e xd

Men ni får bilder ikv! Ska träffa Danne, Junie o Anton i em så då ska jag försöka fota lite! YAY!

Men puuuuusssss, vi ska äta lunch!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


JUNIE

Yeyy ! :D ANTOOOOOOOOOOOON :D <3

2011-09-20 | 12:19:32
http://juniegauffin.blogg.se/
JUNIE

Yeyy ! :D ANTOOOOOOOOOOOON :D <3

2011-09-20 | 12:19:56
http://juniegauffin.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!