Lycklig igen!

Idag har det inte hänt mkt, jag har bara varit i skolan och hemma precis som igår. Jag är sååååååå stolt över mig! 

Förra veckan var en pissvecka, jag ville praktiskt taget ta mitt liv.. I söndags pratade jag om det med Junie och sedan min mor och allt blev mycket bättre, 2 av dem mest viktiga presonerna i mitt liv! Mamma peppade mig i söndags och jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv, ta tagi praktiskt taget allt. Man kan ju inte vara lycklig när man inte har orken och försöker vara det ;)

Idag däremot så gjorde jag mer i skolan än hela resten av tiden i skolan än så länge+att jag pluggade en massa hemma+att jag tränade idag! 

Det blev FML till LML på två dar endast pga. inställning!
Glöm inte det!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Junie

du vet att jag alltid finns för dig älskling, oavsett! <3

2011-09-28 | 21:49:16
http://juniegauffin.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!