Men hej!

Just nu sitter jag och kollar på idol på tv4 play, eftermiddagen har varit bra, spenderad med Frida, Junie och lite Ina! Jag, Frida och Junie gick runt lite i Edsberg och spela in en galen film, två tillomed först! ;)
Sedan gick jag o Junie hem till Junie och åt och efter det mötte vi Ina och Frida vid Edsberg C. Vi gick till Shell en stund bla. Frida är så sjuk! Hon skratta så mkt så hon grät. Det låg 5 tårar på bordet efter hennes skrattattack.. När Ina gick hem sprang vi efter nån random människa till Gärdeskolan (tror jag de hette ?) och var där en stund. Vi hittade en bandyklubba som jag och Frida delade på hälften. Frida tog sin halva med hem som souvenir och jag lade min del på ett hemligt ställe och ska se om den är kvar nästa gång jag åker dit. Spännande elr vad?!
Efter det hämtade min mor mig i Edsberg C och så hade jag en skön hemfärd i bil för en gång skull! Det är så skönt för eftersom hon bor så långt bort så orkar inte mina föräldrar hämta mig men idag var hon ändå i närheten så jag fick åka bil hem! 

Nu ska jag sova. PUSS!

btw; duktiga jag PLUGGADE 30 min på bussen idag när jag skulle till Sollentuna! :DDD


HOST ursäkta kvaliten...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!